טיפים לעיצוב משרד ביתי

המציאות של אביב 2020 לימדה את כולנו – טוב שתהיה לנו פינת עבודה נעימה מסודרת בבית, גם אם בימים כתיקונם אנו עובדים מחוץ לבית. כיצד תבחרו את המיקום הנכון ואיך תעצבו את המשרד הביתי שלכם כף שישרת אתכם בנאמנות ולאורך זמן? אספנו למענכם שורה של המלצות להשגת חלל עבודה מנצח.

העבודה בבית משפיעה על תכנון ועיצוב סביבת המגורים ורבים בוחרים להקצות חדר ייעודי או להסב פינה לצרכי עבודה. מקום שקט ונעים המשלב בין אסתטיקה לפונקציונאליות וכולל את הרהיטים המתאימים כולל שולחן כתיבה ואביזרים משלימים.שולחן כתיבה ags900a

 

המיקום קובע!
משרד ביתי הוא פונקציה של מיקום. יש מי שיוכלו להקצות חדר שלם לטובת המשרד בעוד אחרים ישתמשו בפינה בסלון או בכל מקום אחר בבית. כאשר אפשר להשיג את מנת הפרטיות המבוקשת באמצעות קיר גבס או מחיצת הזזה דקורטיבית, הצבת שולחן הכתיבה בדרך כזו שכשתשבו תהיו עם הגב אל האזור הציבורי וכדומה.
לפני סידור המרחב, בצעו מדידות מדויקות, זאת על מנת להחליט מה גודל הרהיטים ומה תהיה הקומפוזיציה הנבונה ביותר של סידור החדר גם לפי מספר הנפשות הפועלות.
למשל, במשרד ביתי בו עובדים גם בני המשפחה או שמשמש כחדר מחשב משפחתי, יהיה צורך למקם מספר שולחנות או לבחור שולחן ששניים יכולים להסב לשולחן בו זמנית או בפינת עבודה תוכלו לנצל נישות ופינות למיקום שולחן כתיבה במובלעת כלשהי בקיר.
התייחסו לפתחים כמו חלונות, דלת, נקודות חשמל כאשר המטרה היא שהמרחב יהיה כמה שיותר מואר והרהיטים לא יסתירו את החלונות או יחסמו את המעבר ומצד שני, שלא תסתנוורו תוך כדי עבודה עם המחשב.

תכנון שעובד עבורכם
בדקו אילו רהיטים תצטרכו לצורך הפעילות השוטפת: בין אם מדובר בשולחן כתיבה, שידה, ספרייה ופריטי אחסון דומים, כדי שתוכלו להתכונן מראש לשילוב הנכון ביניהם. לדוגמא – בחללים צרים וצפופים יתכן שתעדיפו לתלות מדפים כתחליף לפתרון אחסון רצפתי.
בכל מקרה, חשוב לדאוג שיהיה מעבר בחדר וגישה נוחה בפתיחת הארונית או בתזוזה חופשית עם הכיסא, כמובן לפי תנאי החלל העומדים לרשותכם.שולחן כתיבה אינפיניטי

שולחנות כתיבה למשרד ביתי מעוצב ופונקציונאלי
אין ספק שהמלך של המשרד הביתי הוא שולחן הכתיבה. בחרו את הסגנון המועדף עליכם בין אם אצילי בהשראת פרובנס ומחוזות אירופה הרומנטית והקלאסית או סגנון כפרי במראה מעט יותר מודרני. 

בסגנון מבוקש: בחרו שולחן כתיבה מעץ בסגנון הנחשק,  בין אם במראה חלק ואחיד או עשיר בדיטיילים, תבליטים וקישוטים, ידיות דומיננטיות, כותרות מעוטרות, רגליים דקורטיביות בגוון שמתמזג בהרמוניה עם החלל כמו הלבן הקלאסי הנצחי, החום הטבעי או השחור האופנתי.
חפשו שולחן כתיבה אשר יתאים למידות החלל וכן יתרום לאווירה הרגועה ויהיה גם מרשים בנוכחותו, במיוחד אם בהמשך אתם מתעתדים לארח לקוחות במשרד הביתי. 

תוכלו לבחור סגנון שמשתלב בהרמוניה עם הפריטים האחרים במשרד הביתי או להפך, שולחן שבולט בעיצובו ובגוון על רקע החלל. לקווי המתאר של השולחן יש חשיבות אסתטית רבה: האם תעדיפו קווים ליניאריים או שולחן עם קימורים.

בגודל הנכון: לחדרים צרים נעדיף שולחנות צרים וקומפקטיים יותר בעוד בחללים רחבי ידיים אפשר בהחלט לשלב שולחן כתיבה גדול.

מהחומר האיכותי ביותר: העץ הוא חומר גלם מבוקש בשולחנות כתיבה בשל התכונות החיוביות הרבות שלו. זהו חומר טבעי, נושם, ידידותי לסביבה, בעל מראה יפהפה, עמידות גבוהה, שילווה אתכם לאורך שנים. אפשר למצוא עצים בעיבודים שונים ושולחנות כתיבה מאותו עץ או שילובים בין עצים בעיבודים שונים וגוונים שונים, כמו למשל, קונסטרוקציה כהה ופלטה חלקה בהירה. 

שימושי במיוחד: שימו לב למה כולל השולחן בין אם מגירות בחלק העליון של השולחן או שידה מובנית ושימו לב למרחב הישיבה הקיים, גובה השולחן, רוחב ועומק להתאמה לחדר. 

וודאו שיש מקום על השולחן למחשב שולחני או נייד ולפריטים השונים אשר בכוונתכם להניח עליו. כמו למשל, מנות שולחן מתכווננת או סטנדים למסמכים.

זכרו שבעבודה הסדר משחק תפקיד חשוב במיקוד וריכוז ולכן, כדאי להצטייד מראש בפתרונות אחסון אשר יוכלו לאפשר לכם לשמור על חלל מסודר ככל שניתן ולטווח הארוך.

השקיעו בעיצוב פינת העבודה גם בבחירת האקססוריז הנלווים: לוח שעם או לוח השראה, תאורה מקיפה ותאורה ממוקדת שביחד יאפשרו לכם לעבוד בנוחות גם בשעות החשיכה, פסלים דקורטיביים או תמונות משפחתיות במסגרות אומנותיות להוספת טאץ' ייחודי.

אל תתפשרו על איכות ועיצוב בבחירת שולחן הכתיבה ובכיסאות נוחים לישיבה ממושכת.

מוזמנים לבקר בקטגוריית שולחנות הכתיבה שלנו – לחצו כאן

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות