שידות לחדר השינה

איך לבחור את שידת החלומות לחדר המיטות

דמיינו את הסיטואציה הבאה: בסופו של יום, מחכים להיכנס כבר למיטה הרכה עם ספר טוב (או סדרה בנטפליקס), אולי ללגום כוס תה או לרדת על גלידה ישר מהקופסא. שידה לחדר שינה

אבל לרוע המזל, החדר מבולגן ולא עושה חשק לשהות בו למנוחה. לא, הוא לא משדר שלווה …

כיצד שומרים על מרחב נעים ומסודר? שידות לחדר שינה!

פריט בעל נוכחות אלגנטית המקנה שטח אחסון פרקטי לסדור החדר ושמירת הפריטים האישיים בהישג יד, בין אם מדובר בשידת בגדים או שידת לילה בצד המיטה. מוזמנים לבחור את השידה האולטימטיבית בעיצוב המבוקש.

לפניכם מספר מגמות מרכזיות בזירת השידות וטיפים – מה לבדוק וכיצד לבחור שידות לחדר השינה, מחומרי גלם ועד סגנון.

התאמה מושלמת למרחב
חשוב מאוד לשמור על התאמה במידות וגודל השידה לגודל החדר. החליטו מראש היכן ברצונכם למקם את השידה ומה הייעוד שלה. האם זו ששידה לחדרי שינהידת טלוויזיה או שידה לאחסון לבנים, שידת איפור וכדומה ומה המקום הנכון ביותר – פרונטאלי, פינתי. 

בהתאם למיקום המבוקש, תוכלו למדוד את השטח וכך לבחור שידה שתתאים במידותיה לחלל, תהיה שימושית ולא תחסום חלילה את מרחב התנועה.
אם מדובר בשידת טלוויזיה, יש לוודא קשר עין נוח בעת שכיבה או ישיבה במיטה ואם שידה סמוך לדלת או לחלון, שהיא לא חוסמת כניסה ויציאה לחדר או פתיחה וסגירה של החלון. שימו לב שיש שידות רחבות שיתאימו לחדרים רחבי ידיים ויש שידות צרות לחדרים צפופים וקטנים יותר.

העיצוב קובע
תוכלו לבחור שידה שממשיכה ומתכתבת עם הקו הסגנוני הבולט בחדר או להפך, בולטת בנוכחותה הייחודית על הרקע השולט. שידות בניחוח כפרי מביאות עמן טאץ' ייחודי של פרובאנס או טוסקנה, אצילות אירופאית וחמימות שאידיאלית לחדר השינה. אפשר למצוא בשלל גוונים כמו קרם, שמנת, בז' ואפילו חום בהתאם לפלטת הצבעים של החלל וכמובן בשלל אלמנטים שמשדרגים את המראה. לדוגמא – רגלי עץ מגולפות, ידיות מרשימות, תבליטים מסוגננים, תריסים ועוד. העץ כחומר גלם בולט שידות אלה הינו חומר משובח וטבעי, ידידותי לסביבה המשתבח עם השנים ותורם במראהו לשלווה ולרוגע בחלל.שידת עץ קטנה

מהי החלוקה הנכונה עבורכם?
שידה היא מעל הכל פתרון אחסון ולכן, כדאי לוודא שהיא אכן ממלאת את הצרכים והרצונות לפי תכולת השידה המשוערת. שימו לב לחלוקה של השידה למגירות עליונות, תחתונות, ארונית, גודל ועומק הארונית לעומת המגירות. כדאי לתכנן מבעוד מועד מה אתם עתידים להפקיד בידיה של השידה וכך לבחור את השידה עם החלוקה הנוחה ביותר עבורכם.
בין אם מדובר בחלוקה פנימית או חיצונית תוך דגש על פתיחה וסגירה נוחה של המגירות או הדלתות וכמובן גובה השידה אם מדובר שידה המיועדת לשמש כשידת טלוויזיה או שידת האיפור. יש שידות שמציעות גם מדפים גלויים כמו מדפים או ארונית עם דלת שקופה ושידות עם פתרונות אחסון סמויים מהעין המתבוננת, לבחירתכם.

החלטה חשובה נוספת בשידות במידה ומדובר ביותר משידה אחת לחלל נתון היא – האם לשמור על מראה אחיד ולבחור, לדוגמא, שתי שידות זהות להצבה בצדי המיטה או לשלב בין שידות בסגנונות שונים וכמובן להתייחס לאיזון במראה השידה, למשל, שידה רחבה ומאסיבית עם רגליים קלילות במראה צף למראה אוורירי יותר בחדר ועל סידור השידה הדקורטיבית כך שהסדר יישמר מהחוץ אל הפנים.

חשוב לשים דגש על כך שמדובר מעץ איכותי שאינו ירקיב עם השנים ולבדוק מהי דרך התחזוקה הנאותה והטובה יותר לשמירה על העץ של השידה.
עכשיו רק נותר לחשו מה להניח בתוך ועל השידה וליהנות מהיופי שהיא מביאה לחדר השינה…

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות