טיפים לבחירה ושילוב של ריהוט כפרי – מביאים את הכפר לסביבת המגורים !

השקט והשלווה המבוקשים שמדמים חוויית אירוח מענגת בלב הכפר מגיעים למרחב הביתי. ריהוט כפרי מאסיבי בגוונים שמשרים רגיעה טוטאלית, גילופי עץ מעניינים לצד חומרי גלם במצב לא מעובד, מחוספס ששמר על אופיו המקורי נוכחים בחלל, מוצרי טקסטיל עם עיטורים ועושר ויזואלי מרהיב. הסגנון הכפרי הוא אחד מהאהובים, הקלאסיים והאלגנטיים מבין סגנונות העיצוב הקיימים בעיצוב. מעוניינים לעצב את הבית כך שתרגישו תמיד שאתם בוילה בטוסקנה או בטירה בפרובאנס? לפניכם מספר טיפים שיגשימו את משאלותיכם בנושא.
אחידות הרמונית להשגת המראה הכפרי
בבואכם לעצב את הבית בסגנון כפרי או אחד מהחללים הנבחרים, הקפידו על אחידות ביצירת האווירה הכפרית. אומנם לעיתים מספיק רהיט או פריט אחד כפרי כדי להשרות את האווירה המבוקשת, אבל מגוון פריטים המתמזגים זה עם זה ישיג את האפקט הנחשק בצורה משמעותית יותר.
כך למשל, אם אתם מעצבים סלון כפרי, תוכלו לבחור ספה בריפוד קטיפתי אצילי לצד שולחן קפה בעל רגליים מגולפות עבות ופלטת עץ רחבת ממדים, מזנון עץ מהודר בעלת חריצים דקורטיביים, שטיח עם עיטורים פרחוניים, כריות במגוון טקסטורות שמעניקות טאץ' של חמימות. ניתן כמובן ליצור עניין על ידי ניגוד לא בחומרים ולא בסגנון אלא דווקא בבחירת הגוונים – ספה צהובה או בהירה לעומת שולחן עץ כהה או להפך.
ריהוט כפרי – דומיננטי או עדין
בניגוד לסברה הרווחת, עיצוב כפרי יכול להיות עדין מאוד ולא בהכרח דומיננטי ובכל מקרה – לא משנה איזה סגנון כפרי תבחרו צרפתי, אנגלי או טוסקני, תיהנו מהחמימות ומהנינוחות שמוסיפים לבית הרהיטים הכפריים. אם ברצונכם לשמור על מינימליסטיות ורכות יחסית בחלל, העדיפו ריהוט כפרי בהיר, לבן משופשף בעל מראה וינטאג' – הצבע הבהיר מאיר את החלל ושומר על אווריריות יותר מאשר רהיטי עץ כהים. כמו כן, בחרו שולחנות בעלי רגליים דקיקות יחסית או שילובים בין שולחן עץ לפלטת זכוכית רגלי מתכת ופלטת עץ דקה, ארונות עם ויטרינות שקופות שחושפות את תכולת התצוגה. אם אתם דווקא מחפשים את הנגיעה האריסטוקראטית שמגלמים רהיטים כפריים – חפשו מיטות אפיריון, ספסלים מרופדים בקטיפה קפיטונאז', שולחן אבירים לפינת האוכל.
הפריטים שמוסיפים נגיעה כפרית
אחרי שבחרתם ריהוט כפרי בין אם כיסאות לבנים בעלי שפשופים שחושפים את חומר הגלם, שולחן עם רגליים בקווים זורמים וגליים, ספה גדולה מרופדת היטב שכיף לשקוע בתוכה, תוכלו לעבור לאביזרים הכפריים שמוסיפים נופך עתיק ורומנטי. כמו למשל, מראות בעלות מסגרות עם גילופים ושיופים מרהיבים, שידות אמבטיה בסגנון כפרי עם ידיות מאסיביות מברזל ומגירות עץ גדולות, שידות טואלט המאופיינות בריבוי של פיתוחים מעניינים, הדומים עם קפיטונאז', שרפרפים בעלי שיופים וכמובן דקורציות כמו אגרטלי חרס, כריות בהדפסים פראיים ועוד פריטים בעלי מראה כפרי אותנטי.

בואו לבקר אצלנו בגלריה – מתחם מלט – בית יהושע, 09-8995442

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות