ברוכים הבאים להגרלה בחסות דליה ארמוני דיי איי דיזיין בע"מ ח.פ 514135912 (להלן "דליה ארמוני") אשר במסגרתה, כל מי שירכוש בגלריית הרהיטים של דליה ארמוני הממוקמת ברחוב היצירה 4, רמת פולג, נתניה, רהיטים (הכוללים: פינת אוכל או ספה לסלון) וזאת עד לערב החג, יצלם את הגלריה של דליה ארמוני ויתייג בסטורי אשר ברשותו ברשתות החברתיות באינסטגראם ובפייסבוק – יהיה זכאי להשתתף בהגרלה לזכייה ב- 3,000 ש"ח (כולל מע"מ) שווי קניה בגלריה (להלן- "ההגרלה").

על הצילומים להיות בבעלותו המלאה והבלעדית של המשתתף ואשר צולם על ידו בלבד המשתתף מתחייב כי אם וככל שמופיע בצילומים אדם כלשהו – אותו אדם נתן הסכמתו כמפורש וכדין להופיע בצילום ולשימוש בצילום כמפורט בתקנון זה, כי לא נעשתה כל פגיעה בפרטיותו ובזכותו שלא להיחשף בניגוד לרצונו בציבור וכן כי ככל שמופיע קטין בתוכן, הננו אפוטרופסו החוקי של הקטין וכל אפוטרופוס חוקי אחר הביע את הסכמתו להופעת הקטין בתוכן ותנאים אלו.

בשלב הראשון –  רוכשים המשתתפים בהגרלה יעלו ויתייגו בסטורי אשר ברשותם ברשתות החברתיות באינסטגראם ובפייסבוק את הצילומים של הגלריה בין יום שישי 26 בפברואר, 2023 ועד ליום 5 באפריל, 2023 (להלן "השלב הראשון").

בשלב השני – הרוכשים אשר ביצעו רכישת הרהיטים במסגרת ההגרלה, צילמו יתייגו בסטורי אשר ברשותם ברשתות החברתיות באינסטגראם ובפייסבוק – יהיו זכאים להשתתף בהגרלה לזכייה ב- 3,000 ש"ח (כולל מע"מ) שווי קניה בגלריה את  (להלן "הזוכה").

שלב שלישי– בחירת הזוכה על ידי גלריית דליה ארמוני.

השתתפות ההגרלה איננה מותנית בתשלום כלשהו.

בכל מקרה של מחלוקת ו/או השגה אודות אופן ניהול ההגרלה ו/או תוצאותיה ו/או בנושא פרשנות התקנון ניתנת לדליה ארמוני זכות הכרעה בלעדית והכרעתה תהיה סופית ותחייב את המשתתפים ו/או את כל הגורמים המעורבים בתחרות.

שאלות ובירורים

לבירורים ולשאלות בנושא הפרס ניתן לפנות לדליה ארמוני באמצעות פנייה טלפונית לשירות הלקוחות במספר 09-8995442.

הננו מברכים אותך על השתתפותך בהגרלה ומאחלים לך הצלחה רבה.

סגירת תפריט

תפריט נגישות

×
×

עגלת קניות