הסיפור שלנו

חנות רהיטים בנתניה

רחוב היצירה 4, אזור התעשייה פולג, נתניה

החברה הוקמה על ידי לפני כ- 20 שנים לאחר שנשביתי בקסמו של העץ המלא, ביוקרתיות וברב גוניות של מרקם העץ. מאז אני מעצבת מייבאת ומשווקת ריהוט עץ עבור לקוחות המחפשים להתרגש ולהתאהב ברהיטי עץ מעוצבים.

אצלנו מאמינים כי רהיט אינו רק פריט פונקציונאלי לבית, אלא מהווה חלק מהותי מעיצוב הנכס והתגשמות חזונו של הלקוח שלנו, ועל כן, אנו שואפים לספק לו ריהוט מעוצב עץ מלא בעל קונספט ואווירה מיוחדת. אנו מבינים כי הכרחי שיתקיים חיבור הרמוני בין הלקוח לבין הרהיט הייחודי שבו בחר, וזאת במטרה להבטיח את שביעות רצונו המלאה מן הפריט.

איכות רהיטי העץ המשווקים על ידי "דליה ארמוני" באה לידי ביטוי לא רק בבחירת חומרי גלם משובחים, כי אם גם בתהליך העבודה עצמו, אשר מתבצע על ידי מיטב אומני הגילוף בסין, הודו ואינדונזיה. בנוסף, במטרה להבטיח התאמה אופטימלית בין הרהיט ללקוח, אנו מייצרים את הרהיטים שלנו בשיטת custom made, בהתאם למפרט מדוקדק של דרישות אשר נבנה במשותף עם הלקוח.

אצל "דליה ארמוני", שירות לקוחות מצוין הוא ערך עליון. על מנת ליצור חווית קנייה איכותית ומוצלחת, אנו מקפידים להעניק ללקוחותינו שירות חסר פשרות, החל משלב הכנת המפרט ועד לאחר אספקת הרהיט, תוך האזנה מרבית לצרכיו ולבקשותיו של הלקוח.

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה או פניה בטלפון: 09-8995442 או בנייד 052-2747681  

שעות פתיחת החנות: 

ימים ראשון עד חמישי – משעה 09:00 עד 19:00, יום שישי  – משעה 09:00 עד 15:00

שלכם

דליה ארמוני והצוות

סגירת תפריט
×
×

עגלת קניות